Mexico city – Den 1.

1552x

Se SORUDO teamem jsme se vydali do Mexico City na 14ti denní výlet/výcvik. Denně Vám zde budu přinášet aktuální zprávy z našeho počínání. Vlasta.

Odjezd na Letiště Václava Havla (v 5:50 ráno) se neobešel bez zdržení při nastupování a skládání kufrů do auta. Díky neuposlechnutí navigace jsme ale dojeli včas a stihli přeházet nože mezi kuframa. Díky maskování v podobě formálního oblečení včetně košile a saka jsme proklouzli kontrolou bez problémů.

Bez zdržení jsme v 10 hodin vyrazili nad mraky směr Paříž. Ve 12hodin jsme už obědvali na letišti Charlese Degaula a ve 13hod nastupovali do Boeingu 747, ve kterém po hodině a půl stále čekáme na odlet za oceán. Mezi tlustýma francouzema a o hlavu menšíma mexičanama už v letadle dost vyčníváme.

V 15:15 nakonec letíme! Po chvíli se podává oběd a v tu samou chvíli vlétáme do turbulencí.. Bohužel ne dost silné na to, aby mi shodily z talíře rybu, co se podávala. Při rychlosti 1028 Km/h prolétáme kolem Grónska nad Atlantikem. Až jsem z toho usnul šéfovi na rameni.

Po hladkym přistání nás čekala asi kilometrová fronta na letišti a naštěstí se to obešlo bez kontroly dutin – ale už ne bez kontroly kufrů – šéfa si vybírají už asi z nostalgie… Na cestu jsme se vydali pancéřovaným Suburbanem a v úzkých betonových cestičkách na krytých parkovištích s ním byla sranda. Taky mě dost překvapil provoz, kde ve 4-5 pruzých se auta mixují podle náhodného vzorce, bez blinkrů a s centimetrovýma rezervama. Hned v autě jsme dostali na uvítanou fotky ustřelených hlav z posledních dnů. Podle aktuálních čísel je Mexico City nejnebezpečnější město na celé planětě. Takže Vítejte v Mexiku! 🙂

V 5 ráno středoevropského času jsme konečně na hotelu a po 24 hodinách opět v posteli. Těším se, co přinese zítřek.